Dubel - Obaj pałkarze uderzają w tłuczek jednoczenie, co znacznie wzmacnia siłę odbicia.
Głowa jastrzębia - Ścigający tworzą formację w kształcie grotu strzały i szarżują razem na bramki, wzbudzając popłoch wród przeciwników, którzy najczęciej pierzchają przed nimi na boki.
Kleszcze Parkina - Dwaj ścigający zbliżają się do ścigającego przeciwników z dwóch stron, podczas gdy trzeci szarżuje na niego z przodu.
Manewr Porskowej - Ścigający leci z kaflem do góry, by w ten sposób ciągnąć obrońcę i cigających przeciwników na siebie. Następnie podaje kafla ścigającemu, który znajduje się pod nim. Wtedy ścigający jest sam na sam ze słupkami przeciwników.
Podwójna Ósemka - Manewr obrońcy stosowany najczęciej przy obronie rzutu karnego. Śmiga on z zawrotną prędkocią wokół wszystkich trzech pętli bramek, by zablokować kafla.
Przerzutka - Ścigający rzuca kafla do partnera ponad swoim ramieniem. Zagranie trudne, bo wymaga dużej precyzji.
Rozgwiazda - Obrońca zwisa z trzymanej poziomo miotły, trzymając się jedną ręką i zagiętą stopą, wyciągając jak najdalej drugą rękę i stopę.
Transylwanka - Zagranie polega na pozorowanym uderzeniu przeciwnika w nos. Zagranie uważane jest za przepisowe dopóki pięść nie dotknie twarzy przeciwnika.
Woollongong Shimmy - Manewr polegający na zygzakowatym locie w celu rozproszenia ścigających przeciwnika.
Zwis Leniwca - Chroniąc się przed uderzeniem tłuczka, zawodnik zwisa z miotły głową w dół, trzymając się jej rękami i stopami.
Zwód Wrońskiego - Szukający nurkuje z zawrotną szybkocią ku ziemi, udając, że w dole zobaczył znicza, ale w ostatniej chwili hamuje podrywa się w górę. Celem manewru jest skłonienie szukającego przeciwników do naśladownictwa w nadziei, że nie zdąży wyhamować i rozbije się o ziemię.
|